måndag 22 februari 2010

Camillas nya blog

Jag är en finlands-svensk 75:a och mamma till Olivia (04) och Linus (08). Vi bor i ett idylliskt egnahemshus område i vårt nybyggda hus. Eller nybyggt och nybyggt, vi flyttade in till påsken 2006, så vi har snart hunnit bo fyra år i vårt hus, men så fort som åren rusar förbi känns det som om vi precis flyttat in.



Jag har ofta många järn i elden och njuter av att det händer och sker runt omkring mej. Jag blir lätt ivrig över olika saker, men till mina största intressen hör att pyssla i hemmet och med barnen, kläder, idrott och jumpa så mycket jag hinner. I fjol blev jag biten av att springa, och med tanke på hur lätt det är att dra på sej tossorna och springa en runda, har jag inte gjort så mycket annant än sprungit det senaste året. Indredning hör också till mina stora intressen, och för att få utlopp för min passion har jag en liten web butik med inrednings- och gåvoartiklar för barn. Indredningsintresset och mitt "riktiga" jobb med marknadskommunikation inom ett globalt företag, gör att jag även har ett stort intrese för den sociala median.



I min blogg kommer jag att skriva om den ibland hektiska vardagen i en småbarnsfamilj, och vikten av att hinna, och kunna njuta av vardagens små goda saker. Alltså smått och gott om hem, indredning, kläder, mat, sådant som för tillfället är aktuellt i just vår familj. Och varför inte marknadsföring, resor osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar