tisdag 8 juni 2010

Lite mer prickar


Vi har några mysiga inredningsshoppar i vår stad och en dag tog jag en arbetskamrat som bor på annan ort med på en shoppingrunda. Jag hade egentligen inte tänkt köpa nåt, endast vara med som smakråd, men, så jag fick syn på de prickiga beige färgade sittkuddarna som skulle passa som pricken på i på våra terass stolar.


Kuddarna är av märket I-Line och gjorda i Belgien, om jag kommer ihåg rätt.


De två inredningsbodarna har varsin egen blogg där man kan titta in och beundra sortimentet. Kuddarna köpte jag här på Mosters Inredningsbod www.mostersinredning.blogspot.com
Tre Små Rum har också en hel massa underbara saker, och via dem kan man också beställa tapeter och matchande gardiner. www.tresmarumparainen.blogspot.com. (Fattar inte varför jag inte lyckas med att inserta linkar, grr)

1 kommentar: