söndag 6 juni 2010

Sommarklänningar

Jag har surfat lite runt för att söka ideér till sommakläder och sommarklänningar. Dessutom har vi haft turen att bli bjudna på ett sommarbröllop, så nu får jag även kolla in festklänningar.

Hos Miss Greta www.missgreta.se hittade jag några jag gillade skarpt. Har beställt en klänning tidigare från Miss Greta och det fungerade jätte bra. Dessutom var klänningen helt underbart paketerad i vacker låda och lila silkespapper, lyxigt:)


Den här svarta klänningen var den första jag fastnade för. Den passar året om, på vintern med svarta tights och stövlar. På sommaren med högklackat. Och då man inte ska vara så fin går den bra med jeans.


Den här klänningen är såå söt och skulle passa bra på bröllopet vi ska på! Dessutom skulle den passa bra med mina nya nitskor.


This one I really like! Funderar på att beställa den, misstänker att den skulle bli denna sommars favoritplagg. Enda som får mej att fundera är att jag tror att den skulle se ännu bättre ut på mej om jag var tio cm längre...



Det är något bohemiskt över den här klänningen som tilltalar mej. Den lilla boleron är också söt. Men nånting annat nedtill skulle jag nog välja.


Den här tycker jag är vacker in all sin enkelhet, den ballongformade kjoldelen ger klänningen det lilla extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar