tisdag 25 januari 2011

The Beach

Tänkte lägga upp några strandbilder som ombyte till alla vintervyer. Så här ser det ut utanför hotellet där jag bott i snart en vecka. Tyvärr har jag mest fått beundra stranden inifrån stora mötesrum, men i alla fall har jag inte behövt skotta snö på en vecka.


Jag är alltså på arbetsresa i Miami, och det har verkligen varit ett tufft program från morgon till kväll, så inget solande här inte kan jag säga för att trösta alla som är avis!



Lite shopping har jag ändå lyckats klämma in, lite sött åt barnen och sommarkläder till mej. Gubben i huset blir inte heller utan gåvor.



På de här solstolarna skulle jag gärna ligga och slöa med hela familjen!


Imorgon lämnar jag dock beachen och värmen bakom mej för att påbörja den lååånga hemresan. Men oo vad det ska bli skönt att komma hem igen. Ingen kommer att vara lika lycklig som jag över att få byka och städa och plocka upp efter barnen.

2 kommentarer:

  1. Är ändå liiite avis ;) Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Förstår nog det, skulle gärna åka tillbaka med hela familjen, och bara slöa.

    SvaraRadera