söndag 9 januari 2011

Fyndar ännu

Har ännu också fyndat julpynt, eller julpynt och julpynt, egentligen tycker jag man kan använda de här ljusen längre än bara runt julen.


Jo, var alltså och handlade lite sylt o.dyl. i Valintatalo för ett ärtsopps och plättkalas vi hade idag, och så hittade jag jul ljus till minus 30%. Och eftersom jag faktiskt har sökt efter ljus med stjärnmotiv blev jag jätte glad över fynden.


Först tänkte jag lägga in dem i skåpet för att ta fram dem till nästa jul, men så kunde jag i alla fall inte hålla mej. Och vad är inte mer uppiggande en grå och slaskig dag som denna!


Man kan alltså fynda på de mest oväntade ställen. Och för att göra historen ännu bättre hittade jag också Iittalas Hot Cool glögg glas för 8,30, då jag i Kodin Anttila fick betala över 17 eur för samma glas innan julen!


Nu har vi det julmysigt i vindfånget också! Ha en skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Ihanat noi tähtivalot:)!!!
    Superhalpoja HotCooleja!!! Oliko siellä kaikkia kokoja ja värejä? Mä tarvisin lisää sitä keskikokoa tai isoja...

    SvaraRadera
  2. Punaisia, isoja löytyy vielä! Ja valoja myöskin:)

    SvaraRadera