torsdag 30 december 2010

Kaffepaus...

Så här på nyårsafton kan man kanske ännu skriva ett julinlägg, men sedan räcker det! Har haft ett litet jullov men är nu på jobb igen. Trots att julllovet var kort hann vi i alla fall in till Kodin Anttila, helt i andra ärenden, men jag upptäckte att alla julpynt såldes till -70%. Oj den adrenalinkick en shopping tok som jag får av -70! Var pigg och glad hela kvällen trots att jag tidigare kännt mej lite flunssig!


Så då vi kom hem från stan tänkte jag ta mej en kopp kaffe medan barnen var ute med grannas barn i pulkabacken, och beundra mina nyförvärvade julpynt. Hur idylliskt är inte det, men...


...det blev inte så mycket njutande i ljussken för dörrklockan hann ringda minst fem gånger innan jag fått i mej kaffeskvätten.


Vad jag hittade för några euron var julhästar och en lite bricka för glögg glas eller nåt annat juligt!


Jag ber er också notera kaffekoppen jag fick till julklapp av min 15 åriga bror. Tyckte den var så fin och det är så sött med tonåriga pojkar som handlar julklappar!

GOTT NYTT ÅR!

3 kommentarer:

  1. Vad mysiga hästar o vilken fin bricka! Lyckade fynd du gjorde!

    SvaraRadera
  2. Jag tittar in här för första gången. Vilken fin blogg du har! Jag hade spanat in ett pynt på Anttila, men när det blev rea på pynten var det redan slut :( Så kan det gå.

    Ha en god fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  3. Jo tack Juanita, men så mycket annat lyckades jag inte handla på julrean.
    Roligt att du hittade hit "En vacker dag", du har själv en jätte vacker blog, som jag inte heller tittat in i tidigare!

    SvaraRadera