måndag 30 maj 2011

Skodrömmar

Jag är inte precis någon skofriek men tycker om att titta på skor och har gärna skor som matchar kläderna. Ja och såklart vill jag ju att de ser snygga ut förutom att de är gågolunda bekväma. För mej gäller fortfarande IPU så i brist på annat gör jag lite window shopping i nätet. Den här gången dreglar jag över skor hos Brandos.

Irregular Choice: Scottie - Brandokselta

Irregular Choice: Russian Doll - Brandokselta

Är inte så värst bra på skomärken heller, men de här är båda av märket Irregular Choice för såna som förstår sej på. De här grå i filt tyg tycker jag är lite vintriga, men oo så söta. De har inte heller skyhöga klackar så de ser ut som nånting man faktiskt kan gå med:)

Tamaris: 22429-36 - Brandokselta
De här blå pumpsen skulle jag på riktigt kunna tänka mej att köpa, passar till jeans och chinos.

Replay: Lifes - Brandokselta
Oj vad de här rosa också är söta!

Bronx: Leya - Brandokselta
I de här sandalerna skulle till och med jag se lång ut!

Donna Girl: 71106 Coffe - Brandokselta
Nånting i den här stilen söker jag på riktigt. Då man är van vid det urusla skoutbudet det finns i finska skobuiker blir man helt överväldigad av färgkaskaden man möts av på nätet. Och det här är bara en liten, liten bråkdel av alla underbara skor det finns. Här hittar alla sina drömskor! Och jag klarade mej utan att beställa nåt, god natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar