onsdag 14 december 2011

Julkortsprojektet

Är nästan klar med julkortsprojektet igen en gång, puh. Min vana trogen började jag jobba på dem idag. Men det gick förvånansvärt snabbt. Det tog lika länge att gå igenom vem vi ska skicka åt, hur många finska/svenska, adresser, kuvert osv., som att laga själva korten.



Och såklart hade jag två medhjälparen som också ville laga egna julkort åt sina kompisar. Allt material inhandlade vi på Tiimari. Hade nog ganska klart för mej hurudana kort jag ville laga så egentligen var det bara att rafsa åt mej vad jag behövde.


På Tiimari finns det som alla vet en massa roligt pysselgrejs, bl.a. de här söta tomtekuverten.


Det enda jag har kvar att göra är att printa ut adresstarror på jobbet och klistra frimärken och adresser på kuverten, och så är jag klar, i grevens tid, men i tid i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar