fredag 9 april 2010

Grönt är skönt...

Lite av misstag har jag kört in för gröna kläder åt Linus till sommaren. Tycker han är för stor för ljusblått som jag hittills tyckt har varit så gulligt på honom, så nästa sommar kommer han att vara grön!


Allt började med de gröna Crocsen jag köpte på en jobbresa till USA i vintras. Så hittade jag ännu den grön och blå randiga Hilfiger piké blusen som matchar sandalerna, eller tofflorna, som han själv valt att kalla dem.




Hos asos.com hittade jag den gröna GAP college jackan som passar till tofflorna.


Till min glädje har jag kunnat konstarera att herrn själv är förtjust i kläderna. Redan denna två-åring vet vad han vill ha och inte vill ha på sej och väljer själv kläderna ur skåpet! Att sedan också klä på sej själv klarar han nästan av:)

2 kommentarer:

  1. Mä luulin otsikon perusteella, että sä iloitset vihreästä pilkistäävästä pihasta ja nurtsista:)!! Hah!

    I-h-a-n-i-a vihreitä vaatteita!!! Cool!!!!

    SvaraRadera
  2. No ei:) Ainakin meidän nurmikko on aika masentavan näköinen vielä. Ruskea, märkä, täynnä pupukakkaa ja jopa muutama joukkoon eksynyt Lillin jätös...

    SvaraRadera