måndag 22 november 2010

Frökens rum


Vi har grejat om ganska mycket i Olivias rum. Hon har fått ett nytt skrivbord och så köpte vi en Expedit hylla för alla hennes böcker. På samma gång borrade P äntligen hål i väggarna för att sätta upp diverse grejer som rätt länge väntat på att komma upp på väggarna.



Ännu är det inte helt färdigt, t.ex måste vi skaffa en skrivbords stol åt henne. Nu sitter hon på en gammal köksstol. Till Expedithyllan ska jag också beställa några prickiga förvaringsboxar, oranga för att det inte ska bli alltför rosa. Dessutom hoppas jag de är rätt orange nyans så de passar ihop med de gula nyanserna i Caspar&Saga tyget jag sytt gardinerna av. Samma tyg förekommer ju också i lapptäcket, som inte ännu heller är färdigt...


Den skarpsynte märker att finns det ganska mycket Kids Concept i rummet. Fast man behöver kanske inte vara värst skarptynt till det:) Den söta Star lampan hör till höstens nyheter.


Det var den här väckarklockan som var startskottet för webshopen med inredningsartiklar för barn! Den är alltså lite symbolisk. Tyvärr har jag för tillfället slutförsäljning i shoppen, vill inte riktigt hinna med allt. Som om någon inte visste om det har jag alla produkter till -20%, lönar sej att titta, kanske ni hittar några julklappar!

2 kommentarer:

  1. Å vad fint O har det i sitt rum! Jättemysigt! Blir spännande att se hur lapptäcket ser ut sen (eftersom jag oxå håller på med ett nu o aldrig gjort ett tidigare), tror det blir jättefint med de tygerna du valt!

    SvaraRadera
  2. Alltså Juanita, egentligen skulle jag velat göra ett likadant täcke som du håller på med. Det är till det jag samlat på mej tyger en tid, men jag vet att jag aldrig skulle få det klart, så lyfter hatten för dej!

    SvaraRadera