tisdag 12 april 2011

Tyst ett tag

Jag är en person som lätt blir ivrig över något och sedan efter en tid tyvärr tröttnar. Det är inget jag är sådär speciellt stolt över, men vad kan man. Så gick det t.ex med min webshop, och på sista tiden har jag haft totalt idé-stop då det gällt bloggen. Ja, jag har faktiskt varit totalt trött på hela datorn och inte orkat mer än titta in i Facebook nu och då.

Men fast det är lite tråkigt att tröttna på saker man först satsat på, så är det destu härligare då man blir riktigt ivrig och inspirerad över nånting. För tillfället är jag eld och lågor över länkande. Har haft ont i knät ett tag och sörjt över att jag inte längre kan springa, tills jag kom på att det var mina nya tossor som orsakade problemen. Nu springer jag ingen och smider planer och funderar på målsättning. Jag skulle vara lite sugen på att försöka mej på en marathon, men när vet jag inte, kanske nästa års Stockholm Marathon, då de dessutom firar 100-års jubileum.



Så kan det ju hända att våren till viss del förklarar min ovilja att sitta inne vid datorn. Och det är mycket skojigare att gå ute och göra trädgårdsplaner. Började t.ex i höstas anlägga en köksträdgård. Kliar så i fingrarna att få fortsätta på den. Så mycket hann jag i alla fall surfa runt att jag hittade denna ljuvliga sommar/solstol för barn på Lekmer. Hur sött skulle de inte vara med två såna framför lekstugan eller på terassen i sommar. Tyvärr tror jag inte de skulle vara vita och fräsha så länge, så jag måste ta mej en funderare innan jag beställer dem.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du skriver igen! Jag är som du, det går i vågor med inspirationen, vad än det gäller!
    Fint om du kom på att orsaken till ont i knäet berodde på dina tossor!
    O vilka finfina solstolar du hittat åt barnen! Måste kika in på den där sidan snart! :)

    SvaraRadera
  2. Du har rätt Juanita, de flesta bloggare har säkert nu och då brist på inspiration. Men det är ju tur den kan komma tillbaka lika lätt som den försvinnit:)

    SvaraRadera