tisdag 4 maj 2010

Balders boxar

Jag har ända sen jag började med min webshop beundrat Balders PoP boxar och väskor! De är så pigga och fina så man blir glad av att bara se på dem, och jag tycker de passar för förvaring även i andra rum än barnrum. Jag har skickat företaget otaliga e-mejl och försökt ringa dem vid några tillfället utan att få svar. Så istället får jag nöja mej med att lägga upp bilder boxarna av dem här!






Nu är det lite osäkert hur framtiden ser ut för Prins&Prinsessa, men om jag efter sommaren ännu har möjlighet och inspiration att fortsätta med shoppen, och tar in nya varor, ska jag igen försöka komma över PoP boxarna. Om inte för annat så för att jag ska få av de prickiga förvaringsboxarna till mej själv:)

Balders är ett litet svenskt företag och deras hemsida hittar du här om du är intresserad av att kolla in deras utbud närmare. www.balders.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar