lördag 29 maj 2010

Våravslutning

För upp att pigga upp denna regntunga dag tänkte jag ladda upp lite foton från barnens dagis våravslutning. Eller egentligen från vår utfärd efter avslutningen. Som jag tidigare skrivit är jag dålig på att planera och ibland lite vimsig. Jag har haft flunssa en tid vilken ju inte gör saken bättre, så jag skyller på flunssan då jag helt missade att vi skulla ha picnic korg med till dagisens avslutning!

Äsh vad det harmade då alla andra familjer slog ut sina picnic filtar och packade upp sina godsaker och vi bara kunde konstatera, att mamma visste inte... Alltså jag hade inte ens glömt godisarna, jag hade helt missat att vi sku ha nåt med.

För att minimera skadan för barnen (vi hade mommo med på avslutningen för pappa (som visste om matkorgen) var på jobb) åkte vi istället till gästhamnen på glass och kaffe. Olivia påstod att det inte alls harmade att vi inte stannade på avslutningen till slut, och på sätt och vis tror jag henne för vi hade en ganska lyckad kväll i alla fall.





1 kommentar:

  1. Nästan skönt att höra att ni missade att det var picnic....Vi gjorde det också....Där kom vi i finkläder, när alla andra hade utekläder och filt och matsäck med sig.... :/ Tur att S-market är nära:) men ganska nolot...

    SvaraRadera