söndag 18 juli 2010

Festen

Här kommer fortsättning på mitt senaste inlägg. Vi var alltså på bröllop igår, en lyckad fest och ett lyckligt brudpar. Jag var helt nöjd med min underkjol och och allt annat också för den delen. Att få ett foto på mej där jag är någålunda lyckad ser ut att vara ett "mission impossible" men lägger upp några bilder så ni får en aning om hur jag såg ut:)


Klänningen köpte jag under vår Paris resa på Lafayette, sandalerna likaså från Paris. Bältet är InWear's och accessoarerna från Accessories, underkjolen home made.



Mitt hår är fixat av UpGrade, det var jag också väldigt nöjd med, fast här har det redan blivit lite tillplattat... Tack Nette!


Och så brudparet såklart. Bruden var så vacker i en smal klänning som framhävde henne långa smala figur, och brudgummen var stilig i ljus grått. Grattis än en gång till er två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar