tisdag 27 juli 2010

Lilla Villa Hjärtebo

Har en tid tänkt presentera vår lekstuga som ju egentligen ligger bakom namnet på min blogg. Men den har varit i ett sånt fasligt skick att jag inte kunnat ta några bilder inifrån. En dag tog jag i alla fall itu med att röja upp i lekstugan och sopa ut all sand. Så här ser den alltså ut då mamma får bestämma...


Det är Olivias pappa som egenhändigt designat och byggt lekstugan. Idén var att den skulle vara en mini version av vårt hus, och det tycker jag han lyckats med ganska bra.


Textilerna har jag beställt från Ellos och garndinerna har jag sytt av ett par normalstora gardiner.


Kopparna är såklart från Prins&Prinsessa.


Sopborsten och skyffeln är från Plantagen.



Jag hann knappt ta mina bilder innan en liten kock igen bar in ett ämbar sand för att laga köttbullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar