måndag 7 november 2011

Ljus i vårt hus


Var till Tarjoustalo av och ann eftersom jag ville byta ut ljusen jag hade på vardagsrumsbordet. Oftast brukar jag ha minst ett stycke barn med mej vart jag än far, men den här gången stod jag på mej och åkte ensam. Att åka ensam är både på gott och ont för då jag är ensam har jag så mycket mer tid på mej att handla. Å andra sidan är köpen mer genomtänka då jag handlar ensam. Nå i vilket fall som helst är jag väldigt nöjd över mitt ljusköp, man kan hitta riktigt kivoga saker på Tarjousalo också, i alla fall om man har tid att leta:)


Hade alltså bestämt mej för gråa ljus. Först såg det lite dåligt ut men efter en stund hittade jag några jag var nöjd med. Och så hittade jag dessutom de söta stjärn tuikku "ljusstakarna". Vet, man kan inte kalla dem ljusstakar men hittar inte på nåt annat så här på en gång. Köpte två såna men det rymdes endast ett i mitt ljuskollage, får hitta på nåt annat att göra med det andra.


Önskar alla riktigt sköna stunder i ljussken och brassprak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar