onsdag 2 november 2011

Tapeten

Nu har jag äntligen fått min sovrumstapet, men kommer vänta en tid ännu innan jag ber min ivriga man sätta upp dem på väggarna. Det blev alltså till slut Sandersons "White Lily" tapet jag valde (vit lilja låter inte lika bra? Är inte 100% säker på vad den heter). Det var liksom kärlek vid första ögonblicket så valet var egentligen ganska självklart.


Eftersom jag vet att de flesta av er som läser vad vi pysslar med här i Villa Hjärtebo bor i samma by som jag, så har säkert fler av er sett ifrågavarande tapet på en av väggarna i "Tre små rum". Den har ljusbeige bakgrund med stora vita liljor. Den är precis i den stil jag ville att den ska vara, stilig, men lite romantisk, modern men ändå lite lantlig.


Varför jag tänker vänta med tapetserandet är att jag vill byta ut allt annat också i sovrummet och måste alltså skaffa lite i gången.


HM har annars en massa underbart till sovrummet, de kallar serien Frosted White. Skulle kunna tänka mej allt det här i vårt sovrum. Vitt och fluffigt och lite romantiskt:)


Ser inte det här inbjudande ut?! Är säker på att man skulle sova gott mellan de här lakanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar