söndag 27 februari 2011

Galen

Alltså nu blir jag galen. Odd Molly har en tröja jag varit sjuk på redan en längre tid men inte nämts köpa för de är ju som alla vet rätt värdefulla. Nu var jag in igen för att kolla och beundra koftan och upptäckte att det i vårkollektionen finns hur många ljuvliga tröjor som helst som jag slulle vilja ha.


Den här tröjan är en nyare variant av en tröja som funnits i tidigare kollektioner och som jag alltid beundrat.




Men det är de här två grå, brun/grå tröjorna som vållar mej det största huvudbry, de är ju bara för härliga. Om jag hade möjlighet vet jag inte vilken jag skulle välja.


Den här är så söt och den röda förgen tycker jag är så fräsh!


Shalen är härlig med alla små detaljer, och skulle vara väldigt praktisk att ha på jobbet att drapera axlarna med, eftersom vi ofta har väldigt kallt på kontoret.


Den här bluser tycker jag annars bara om!



Bilderna har jag lånat här och här och här:
Odd Molly Begonia Cardigan #660 Odd Molly Hunky Dory Kläder Mode | TINTIN Style Stockholm – Köpa modekläder på nätet
www.oddmolly.com
www.missgreta.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar