torsdag 25 mars 2010

Skor!

Jag förälskade mej i ett par boots härom kvällen! Kan bara inte släppa tanken på dem, de är helt underbara. Hittade dem på Amazon.com US shoppen och de var till och med rätt billiga, men de skickar inte till Finland!! Så sökte jag dem i andra shoppar men priset var det bubbla eller tredubbla. Och så mycket självbehärskning har jag att jag inte betalar över hundra euro för dem om jag kunde få dem för 50 eur nån annanstans. Kolla här.





Bootsen är av märket Naughty Monkey och av samma märke finns en massa andra häftiga stövlar, pumps, sandaler och andra små godingar. Har inte stött på det märket tidigare och så vitt jag kunde se, efter min snabba reserach, finns det inte av dem i Finland, eller ens i Europa! www.naughty-monkey.com Suckar alltid över det dåliga skourval vi har i Finland, och suktar efter de stiliga skor som tillverkas i Italien, eller Frankrike, men inte finns att få i Finland. Men med Naughty Monkey kommer USA som No. 1 på min rankinglista! Fast jag inte annars är nån US-fan.




Här är fler smakprov. Jag har inte ens kläder som skullle passa med alla dessa underbara pumps, men visst är de små konstverk. Man vill bara titta på dem.


De här bruna skinnskorna med små vita blommor är mina favoriter, ja efter bootsen förstås, skulle vara så läckra med vita byxor i sommar, förutsatt att jag klarade av att gå med dem, klackarna är skyhöga...

1 kommentar:

  1. Fina boots och skor! Vad tråkigt om de inte går att få till överkomligt pris till vårt land! :(

    SvaraRadera